Портал в режимі тестування та наповнення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі №3 від 06.10.23

Головне управління Національної поліції в Рівненській області33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. М.Хвильового, 2; код за ЄДРПОУ — 40108761.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Технічне обслуговування і поточний ремонт копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів, ДК 021:2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (відповідний код 50313000-2);

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-03-008031-a;

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовникаПредметом даної закупівлі є послуги з Технічне обслуговування і поточний ремонт копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджі.

  • Якість послуги повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.

Всі матеріали, обладнання та запчастини, які застосовуються при наданні послуг, повинні бути сертифіковані і відповідати вимогам, діючим на території України для даного виду матеріалів, обладнання, конструкцій та запчастин. Обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер та основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду), які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій.

  • Послуги надаються частинами в кількості від одної, залежно від поточних потреб 
  • Замовника у сервісному центрі Учасника протягом 2 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.


5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн з ПДВ.

6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

розрахунок очікуваної вартості проведено на підставі інформації про ціну послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, вивчення ринку відповідних послуг за місцем розміщення Замовника, в тому числі в системі електронних закупівель Prozorro.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux