Портал в режимі тестування та наповнення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі №3 від 09.08.23

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:

Головне управління Національної поліції в Рівненській області33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. М.Хвильового, 2; код за ЄДРПОУ — 40108761.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для осіб, які утримуються в ІТТ ГУНП в Рівненській області згідно ДК 021:2015 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (відповідний код – 15894300-4);

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-07-009677-a;

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Продуктовий набір за калорійністю та складом повинен відповідати вимогам норми № 3 (за винятком хлібобулочних виробів), затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та Продуктовий готовий набір - готова до вживання їжа (сніданок, обід, вечеря), виготовлена методом стерилізації, запакована в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), яка не потребує додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребує особливих умов зберігання (від +2°С до +25°С).

Тендерна пропозиція Учасника повинна містити детальний опис обладнання, що пропонується (Технічний опис товару запропонований Учасником із зазначенням торгівельної марки товару, назви виробника товару, країни походження товару). Учасник має надати Інформацію про маркування, протоколи випробувань, сертифікати або інші документи що підтверджують відповідність предмета закупівлі :

меню-розкладку (набори продуктові в м’якому пакуванні норма 3А). Склад наборів повинен відповідати наданим Учасником триденним меню;

висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи досліджень, видані акредитованою лабораторією на всі запропоновані страви;

калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів) на всі запропоновані страви Учасником.


5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 178 134,00 грн з ПДВ.

6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості проведено на підставі інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників та в системі електронних закупівель Prozorro.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux