Портал в режимі тестування та наповнення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі №4 від 27.02.2024

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:

Головне управління Національної поліції в Рівненській області33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. М.Хвильового, 2; код за ЄДРПОУ — 40108761.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Послуги з гарантійного технічного обслуговування службового автотранспорту ГУНП в Рівненській області згідно ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код - 50112200-5)  

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011323-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Строк надання Учасником послуг не повинен перевищувати 2 календарних дні з моменту передачі автомобіля на СТО. При цьому, Учасник торгів повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення гарантійного технічного обслуговування автомобілів Замовника. У разі їх відсутності на складі Учасника, строк виконання Учасником таких робіт подовжується, але не повинен перевищувати 5 календарних днів з моменту передачі автомобіля на СТО.

Гарантійні терміни на надані послуги зазначаються в Акті виконаних робіт (наданих послуг). Гарантія на виконані роботи і встановлені запасні (складові) частини надається відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 р. № 615 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 р. за № 1609/26386.

Запасні частини, вузли та агрегати, що використовуються Учасником при наданні послуг, повинні бути новими, оригінальними. 

На усі запасні частини, які будуть замінюватися мають бути вказані каталожні номери обов’язково в Актах наданих послуг.

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 125 500,00  грн з ПДВ.

6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

розрахунок очікуваної вартості проведено на підставі вивчення ринку відповідних послуг за місцем розміщення Замовника, в тому числі в системі електронних закупівель Prozorro.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux