#будь_обізнаним_в_шахрайстві: надайте доступ до банківської картки, аби ми допомогли вам «закрити» кредит
Днями до 33-річної жительки Сарненського району зателефонував нібито представник банку. Чоловік повідомив потерпілій, що на її ім’я відкритий кредит і він може допомогти його виплатити, на що та погодилася.
Продовжуючи телефонну розмову, зловмисник написав жінці у месенджері: необхідно надати усі конфіденційні дані картки, а саме номер рахунку, CVV-код пароль та видалити застосунок банку, що жителька регіону й зробила.
Через декілька годин потерпіла вирішила знову завантажити онлайн-банкінг та побачила повідомлення про зняття грошей. Тоді жінка й зрозуміла, що стала жертвою аферистів.
Таким чином, 33-річна мешканка Сарненського району втратила 72 355 гривень.
Поліція Рівненщини вкотре наголошує: представники банку не телефонують громадянам, аби допомогти виплатити ваш кредит. Тим більше — не просять надати їм конфіденційну інформацію!
Будьте уважні та бережіть власні заощадження.
Відділ комунікації поліції Рівненської області