Емоційна підтримка під час телефонної розмови: досвід ізраїльських фахівців переймали рівненські поліцейські
Курс онлайн-навчання від організації у сфері надання першої психологічної допомоги «Israel Trauma Coalition» пройшли поліцейські психологи, оператори лінії «102» та поліцейські - консультанти Програми «Рівний-Рівному».
Ключовою метою заходу є ознайомлення учасників із моделлю кризового втручання при телефонному дзвінку; опанування навичок ведення змістовного діалогу; слухання, проектування, постановка запитань і розширення можливостей; вивчення технік і вдосконалення навичок ведення розмови; допомога абоненту зменшити рівень емоційного та психічного перевантаження; ознайомлення із емоційними потребами окремих верств населення (дітей, молоді, людей похилого віку, ветеранів тощо); опанування навчальних стратегій, які підходять для надання емоційної підтримки; вивчення моделі підтримки операторів, тощо.
Як зазначила керівник психологічної служби Світлана Демидова, такий навчальний проєкт дієвий та важливий, адже спрямований на підтримку і вдосконалення знань фахівців, які у своїй роботі встановлюють комунікативну взаємодію з людьми та, водночас, допомагають їм боротися з негативними переживаннями, зокрема, пов’язаними з війною.
Тематичне навчання по наданню емоційної підтримки під час телефонної розмови відбулося у рамках реалізації Національної програми психічного здоровʼя та психосоціальної підтримки, відповідно до домовленостей між першими леді України та Ізраїлю для співробітників Національної поліції України.
Для закріплення навичок учасники активно використовуватимуть у своїй діяльності навчальні презентаційні матеріали, що були надані ізраїльськими колегами . Адже вчитися ніколи не пізно і потрібно використовувати кожну надану для цього можливість!
Відділ комунікації поліції Рівненської області