Метою такого заходу було вдосконалення та покращення працівниками власних навиків телефонних манер, як обов’язкової складової професійної майстерності та ефективної комунікації.
Розуміючи вплив стрес-факторів на операторів під час опрацювання повідомлень, психологині акцентували увагу на профілактиці стресу та відпрацювали вправи для саморегуляції і покращення психоемоційного стану, що реалізовуються у проєкті «Пункт психологічних практик» МВС України. Також під час заняття провели і арт-терапію.
Нагадаємо, що такі заходи відбуваються у рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді Оленою Зеленською.
Будьте уважними до себе. Турбота про свій емоційний стан — одне з ключових завдань сьогодення.
З вірою у світле майбутнє! З вірою у Перемогу!
Відділ комунікації ГУНП в Рівненській області
(за матеріалами відділу ОСР та ПЗ УКЗ ГУНП в Рівненській області)