Правоохоронці наголошують: працівники банку не телефонують самостійно до клієнтів і не питають жодної інформації щодо ваших персональних даних. Варто перервати розмову та самостійно зателефонувати у колцентр за номером, вказаним на звороті картки.
На мобільний телефон 54-річної рівнянки надійшов дзвінок, номер якого відповідає одному з операторів зв’язку. У слухавці особа представилася працівником служби безпеки банку, послугами якого користується жінка, та повідомила, що хтось намагається зняти кошти з її картки.
Новина приголомшила жінку, адже на рахунку — чимала сума коштів. Намагаючись уберегти їх, жінка далі виконувала всю покрокову інструкцію псевдобанкіра, який пообіцяв перевипустити банківську картку, куди нібито й зарахуються всі кошти.
Відтак, рівнянка втратила всі заощадження – 85 131 гривню.
Потому потерпіла зателефонувала на гарячу лінію банку, а також намагалася у мобільному додатку врятувати кошти, втім платіжна картка була вже заблокована.
Поліцейські розпочали досудове розслідування та вкотре наголошують не вчиняти жодних дій та транзакцій по телефону із невідомими.
Відділ комунікації поліції Рівненської області