Портал в режимі тестування та наповнення
У поліції Рівненщини запровадили моніторинг якості надання поліцейських послуг 
Опубліковано 24 березня 2021 року о 18:27

За ініціативи очільника ГУНП в Рівненській області Олексія Камишанського з метою перевірки та оцінки реагування на звернення працівники спецлінії 102 здійснюють дзвінки до громадян, які зверталися до поліції. 

За словами начальниці відділу служби «102» УОАЗОР ГУНП в Рівненській області Лариси Зарічнюк, жителям області пропонують відповісти на кілька запитань, зокрема, оцінити якість з’єднання із оператором спецлінії та толерантність у спілкуванні під час прийому та реєстрації повідомлення; оперативність реагування поліції за зверненням, розуміння проблеми та якість прийняття рішення поліцейськими на місці події. 

Відтак, у березні опитали 240 осіб — оцінка якості надання  поліцейських послуг громадянам становить в середньому 3,7 балів за чотирибальною шкалою. 

«Спілкування з поліцією у заявника розпочинається не на місці події, а з моменту дзвінка на номер «102»,  — переконаний начальник поліції області Олексій Камишанський. — І вже на цьому етапі наше основне завдання — якісно надати поліцейські послуги, не порушивши права громадян. Довіру людей треба завойовувати, над чим і працюємо». 

Відділ комунікації поліції Рівненської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux