Портал в режимі тестування та наповнення
Збережіть свої кошти: не дайте телефонним шахраям себе обдурити
Опубліковано 07 квітня 2022 року о 12:25

За добу вісім нових реєстрацій. Зловмисники ошукали жителів Рівненської області на майже 60 тисяч гривень. За усіма фактами триває досудове розслідування.  

Один із випадків трапився із 39-річною рівнянкою. Учора, близько 20 години до поліції надійшло повідомлення, що невідома особа, представившись працівником банку, ошукала її на 25 600 гривень.

Поліцейські встановили, що близько 14 години на її мобільний зателефонував невідомий, нібито зі служби безпеки фінанустанови, що саме зараз із її рахунку здійснюються оплати та запитав, чи підтверджує вона ці операції. Вона відповіла, що ні та зателефонувала на гарячу лінію вказаного банку. Однак, не встигнувши сконтактувати із оператором, пролунав дзвінок із невизначеного номера. Зловмисник запевнив, що попередній дзвінок не фейковий і це реальний банківський працівник. Заявниця назвала дані картки, після чого і виявила відсутність заощаджень.
 
А до відділення поліції № 7 (м. Корець) о 14:30 надійшло повідомлення 25-річного жителя Корця, що до нього зателефонував невідомий чоловік  та запропонував дешеве пальне. Шахрай запевнив, що на місцевій АЗС пройшов переоблік та є бензин за вигідною ціною, але, аби отримати талони, необхідно терміново його оплатити. Така пропозиція зацікавила чоловіка,  тож на вказані мобільні номери він перерахував майже 9 тисяч гривень. Замість дзвінка із інформацією куди прийти по талони — дзвінок, з насмішкою, що його обманули.

Крім того, за минулу добу у Рівненській області зареєстровано іще шість подібних випадків. 

За усіма фактами дізнавачі розпочали досудові розслідування за частиною 1 статті 190 КК України. У рамках кримінальних  проваджень встановлюють обставини вчинених кримінальних проступків.

Вкотре наголошуємо, будьте обачні! Не поспішайте здійснювати оплати та дійте «холодним розумом». Насамперед, перевірте отриману інформацію, адже шахраї зазвичай хороші психологи, здійснюють на потерпілих  тиск, запевняють у значній економії, втім завжди просять передоплату. 

У разі подібних телефонних дзвінків «банківських установ» перервати розмову, з’ясувати все у оператора колцентру за номером, вказаним на звороті картки. Можна також звернутися безпосередньо у відділення, де відкритий рахунок, зробити запит через систему інтернет-банкінг або зателефонувати на спецлінію 102. 

Будьте пильні та не потрапляйте «на гачок» аферистів.

Відділ комунікації поліції Рівненської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux